piątek, 18 lipca 2014

Itazura na Kiss: Love in tokyo - drama

Oglądaliście dramę Itazura na Kiss? W 2013 stworzono dramę pt. Itazura na Kiss: Love in Tokyo. Jestem dopiero w 1 odcinku, ale jest w miarę. Na początku warto najpierw obejrzeć anime, żeby się nie zniechęcić.
Niektóre momenty są lepsze, a inne gorsze XD
Fajniejsze jest, gdy Kotoko spotyka się Irim w jego domu. Jak ona krzyczy ☺
Za to dziwniejsze jest w jaki sposób stracą dom. W anime było, że przez trzęsienie ziemi, a dramie, że był okras kiedy spadają meteoryty i w DZIEŃ akurat nich trafia meteoryt o średnicy 3cm, który sprawia, że dom się zawala ^ ^.
Ale ogólnie dobrze się zapowiada. Niestety sprawdziłam i kończy się na tym jak zaczynają studiować, a on jest z jakąś inną (nie wiem, którą).
Ale sprawdziłam, czy jest drugi sezon i wyskoczyło mi jakieś Itazura na Kiss 2: Love in Okinawa. To był chyba film. Był kontynuacją pierwszego sezonu, ale nigdzie nie znalazłam po polsku. Pewnie niedawno wydali i jeszcze nie przetłumaczyli ;(
Ale pewnie będzie XD
Dramę można oglądać bez limitu na drama online lub gdzieś indziej, gdzie znajdziecie.
  
To było jeszcze w 1 sezonie.

 
 
 
Tatusiowie XD

A tu już chyba film XD
 
 
 

Ma lepszą sukienkę, niż a anime.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz