niedziela, 6 lipca 2014

Sailor Moon Crystal

UWAGA, UWAGA! POJAWIŁA SIĘ NOWA SAILOR MOON CRYSTAL!!!!

Wierzycie wszyscy fani Sailor Moon, że nasza ukochana Silorka powraca? Wczoraj oglądałam pierwszy odcinek na animezone po angielsku XD Jak wiecie jest na podstawie mangi.

Mam dobrą wiadomość. Głos Usagi podkłada ta sama osoba co w ostatniej wersji! Mamoru chyba też ma ten sam podkład. Kreska jest ładna chociaż oczy Usagi czasami wydają się dziwne. Trochę za duże... Luna ma śliczne oczy. Są czerwone, ale wyglądają bardziej "ludzko".

Opening lepszy był w starej wersji ale jakoś to zniesiemy XD

Przy przemianie Bany nie kręci się cały czas w kółko i nie macha rękami XD Jest do tego fajna melodia przypominająca mi odę do radości. Melodie podczas walk są bardziej straszne.

Mam nadzieję, że głosy głównych postaci będą takie same. Ciekawią mnie trzy gwiazdy...

 
 

 

 

Więc proszę. Rozgłoście wszędzie, gdzie można, że powróciła Sailor Moon. Zróbmy z tego takie wydarzenie jakiego nie widziała cała Polska i cały świat!

Bloggerowa Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz