piątek, 1 sierpnia 2014

Nic nowego XD

Minął tydzień, a ja nadal nie obejrzałam 2 odcinka Fairy Tail. A jutro wychodzi 2...
Odkryłam, że jest jeszcze Fairy Tail Ice i Fairy Tail Zero. Wiem... Spostrzegawcza jestem...
Więc za miesiąc do szkoły.

I weź takiemu powiedz – że nie umie śpiewać

Natsu zawsze wie – W którą stronę odwrócić wzrok

Czasem, gdy oglądam/czytam Fairy Tail – mam wrażenie, że widzę moją szkołę

Yuvia – Fairy Tail

Reakcja na słowa na temat rodziny : – "Szczęście jednej osoby jest  szczęściem wszystkich, gniew jednej osoby jest gniewem wszystkich a łzy jednej osoby są łzami wszystkich" Mistrz Makarov , Fairy Tail

Anime –  Treści w nim zawarte czasem mnie przerastają.

Fairy Tail –  Jedyne anime w którym główny bohater ma chorobę lokomocyjną




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz