środa, 16 lipca 2014

Wakacje... z anime XD

Założę się, że wielu z was wyjechało gdzieś na wakacje XD I pewnie niektórzy nie mają dostępu do kompa :( No i jednocześnie nie mogą oglądać anime. Na razie jestem w domu, więc mogę robić posty. Niedługo wyjeżdżam i możliwe, że będę tworzyła mniej postów. W góry przepraszam, ale u kuzynki mam wiele do roboty XD
Trzymajcie się w wakacje. Boję się, że w roku szkolnym mogę was zaniedbać :( Ale w sumie wy też pewnie nie będziecie mieć czasu na mojego bloga.

Jestem wdzięczna wszystkim, którzy weszli na tego bloga i czytali moje posty. Dzięki wam mój blog ma już 624 wyświetlenia! 

Mam pomysł XD Jeśli wiesz, że przez wakacje nie będziesz miał dostępu do anime, zanim to się stanie wydrukuj sobie obrazek ulubionego anime i oglądaj je codziennie.

  

 

  
 
  

 

   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz