piątek, 19 sierpnia 2016

Wyszukiwarka anime po kategoriach :)

Może spostrzegawczy zauważyli, że wczoraj pojawiła się nowa strona. Otóż od kilku dni pracowałam nad "Wyszukiwarką anime po kategoriach". Znajdziecie tam wszystkie anime jakie obejrzałam pogrupowane między innymi na shojo, shounen, romanse, komedie, dramaty, fantasy, horrory itd. Może komuś to się przyda. 
Tu macie link, jeśli nie możecie znaleźć: 

Żeby nie było nudno, chciałam pokazać wam jeszcze moje dwie nowe prace.


I jak wam się podoba? Nie jest dziwne? Wizja tej twarzy męczyła mnie całą noc... Może to tylko moje odczucie, ale te oczy wciągają...

A tu macie drugi:


Przyznam że te cienie zrobiłam komputerowo. Ale efekt jest niezły ^.^ Praca z dnia dzisiejszego. Jakoś miałam ochotę namalować czarownicę w tej pozie. Oryginalnie miała wyglądać trochę inaczej, ale i tak jest spoko. Biedny kotek... ;P

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz