czwartek, 11 sierpnia 2016

Filmiki z animców: cracki, przeróbki, Otaku Lyrics

W ciągu wakacji razem z kuzynką obejrzałyśmy kilka fajnych filmików z anime. Chciałabym wam teraz pokazać te (według mnie) najlepsze. No i jeszcze byłoby miło gdybyście najpierw obejrzeli filmik, a dopiero potem podpis. Wtedy będziecie wiedzieli o czym mowa.

1) Cracki anime

Co do tego fragmentu z Gerardem i Erzą - ja zareagowałam dość podobnie ^.^ 
Najlepsze minuty: 1:37; 3:23; 5:08

Anime Crack pl#2:
Ten crack był najlepszy. Już od pierwszych sekund.
Najlepsze minuty: 0:02; 0:32; 1:20; 1:33; 2:08; 3:30; 3:41; 3:49; 4:08; 4:34; 5:03
Ogólnie wszystkie cracki były świetne. Najlepsze "Czarne oczy" i  "Yuki".

Anime Crack pl#3:
Najlepsze minuty: 0:25; 2:03; 2:15; 3:21; 4:22
No ale Gajeel wcale tak źle nie śpiewa... Racja. Gintoki jest gorszy. Ten kaszel w środku jakby miał zaraz umrzeć... ;P

To były najlepsze trzy cracki jakie widziałam (a widziałam ich dużo...). Tylko wielu nie rozumiałam. 

2) Przeróbki openingów z MLP

Tak... Teraz przejdźmy do tych cudnych przeróbek openingów. Zacznijmy od:

Shingeki no pony:


Padłam już na porównaniu herbów. W ogóle nie widać różnicy. Gdyby nie ta akcja na ślubie Cadence to nie mieliby co wstawić. To była najlepsza przeróbka ze wszystkich, które pokażę w tym podpunkcie.

When the Ponies Cry:

  
W sumie Twilight pasuje do Riki. Tylko Rainbow Keiichim? Ja tam bym dała Big Macintosha ;P Byłoby śmieszniej. Ten jego jednakowy wyraz twarzy. Trochę mnie też rozbawiło jak Pinki machała głową.

Scootaruto:

 
Nie no... Padłam przy napisie "Scootaruto". No dobrze. Scootaloo może i pasuje do Naruto, ale AppleBloom do Sasuke? Nie... Albo te porównania bohaterów anime do kucyków. Lub Kakashi Cheerilee. Nie... I jeszcze te akcje ninja (czyli szycie na maszynie...)

3) Otaku Lyrics


Przyznam, że te filmiki były trochę głupie, ale miejscami i tak śmieszne. Trzeba znać angielski. Inaczej będą całkowicie bez sensu. Chociaż te "naklejki" dużo dawały.

4) Parodie openingów

Sword Art Online Opening Parodia - chyba najbardziej podoba się antyfanom SAO



Mam nadzieję, że przez ostatnie dwa nie będę miała problemów ;P

To by było na tyle. Mam nadzieję, że coś się wam spodobało. Przypomnę jeszcze o ANKIECIE, której koniec już za kilka nieszczęsnych dni. Wiem, że to czytacie, ale chyba nie chce wam się fatygować, by kliknąć jeden malutki przycisk (zajmie to wam kilka sekund).

 

 


 

1 komentarz:

  1. jest już druga część attack on Poland <3 bardzo patriotyczna
    i otaku lyrics 601

    OdpowiedzUsuń