środa, 6 lipca 2016

Ankieta - Jak często odwiedzasz tego bloga?

Jak może zauważyliście, stworzyłam kolejną ankietę na temat: Jak często odwiedzasz tego bloga? Chciałabym coś sprawdzić, więc proszę by WSZYSCY, którzy wejdą, ZAGŁOSOWALI. Mam nadzieję, że osoby, które wchodzą raz na "n" czasu też zagłosują... Najwyżej przedłużę czas trwania ankiety. Obecnie zakończenie planuję 20 września tego roku o godz.15:00. Proszę również, by nie głosowano kilka razy!

Nie wiem kiedy pojawi się kolejny post o anime. Te, które teraz oglądam, okazało się wygrać ze mną i nie potrafię obejrzeć więcej niż dwa dziennie (po każdym odcinku muszę ochłonąć i przygotować się psychicznie na kolejny). Za to w trakcie jest kolejna historyjka z serii Salva&Kiki. Tym razem wystąpi w niej Kiki i pewien narcystyczny baranek/owca (sama nie wiem) jeszcze bez imienia.

Wspominałam wcześniej, że zamieściłam etykietki do prawie każdego posta. Całą listę zobaczycie po prawej. Dzięki temu możecie przeczytać posty na temat, który was interesuje. Macie tam pozycje takie jak: anime, drama, Ghibli, manga, Salva&Kiki, Tsumi i Sashi. Nie uwzględniłam mieszanych postów! W dziale Ghibli znajdziecie wszystkie obejrzane przeze mnie produkcje tego studia. Do Tsumi i Sashi podlegają wszystkie wymyślone historyjki (o Crystalice, Lunie, Nighterze, dzieci np. Erzy i Jerarda), jak powstała nazwa bloga, rysunki itd.

Z góry dziękuję za głosowanie!

 

3 komentarze:

  1. Ale ten ort razi w oczy, ale zagłosuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłosujesz jeszcze raz? Musiałam usunąć i na nowo zrobić... Dzięki za zauważenie. Może już nie zrobię tego błędu na pracy stylistycznej 50 raz... ;( Z pewnością zauważyłaś, że mam problemy z ortografią...

      Usuń
  2. zrób tę ankietę drugi raz, bo fajne było sprawdzanie jej rok temu xd

    OdpowiedzUsuń