czwartek, 18 czerwca 2015

Niedługo wakacje...

Ach, jak dobrze. Dla uczniów zaraz nastąpi koniec roku. Koniec nauki, koniec sprawdzianów, początek nałogowego oglądania anime :)
Macie jakieś plany na wakacje? Ja najpewniej pojadę na trochę do babci, a resztę czasu spędzę na czytaniu i pisaniu książek, rysowaniu, oglądaniu anime i prowadzeniu bloga.
Sprawdzałam, jakie nowe anime mają premierę w wakacje. Jest jedno, na które już od dłuższego czasu czekam. Na pewno wam o nim napiszę.
W planach mam nauczenie się grać na pianinie utworu, który ostatnio wpadł mi w ucho: Joe Hisaishi - "Innocent" - Castle in the sky.
Cieszę się, że już wakacje, bo mam całą listę anime do obejrzenia i książek do przeczytania. Wiem, że to nie ten blog, ale chciałabym gorąco polecić książkę:" Księga pierwsza Pellinoru: Dar"Alison Croggon. "Dar" to pierwsza część, druga "Zagadka", trzecia "Kruk", czwarta "Pieśń". Jest to powieść fantasy, przygodowa.

W tym tygodniu w szkole wszyscy chodzą półżywi. Jak dobrze, że już wakacje. Oczywiście nie wszyscy je mają...
 

  

 

 

Teraz tylko cierpliwie czekamy XD





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz