sobota, 13 czerwca 2015

Kyoukai no Rinne

Anime opowiada o Sakurze Mamiyi, która widzi duchy. Pewnego dnia w jej klasie pojawia się nowy uczeń - Rinne Rokudo. Dziwi ją to, że czasami widzi go tylko ona. Okazuje się, że chłopak jest Shinigami, ale również człowiekiem. Od tego czasu pomaga mu w niektórych pracach.
Później wyjaśnia się dlaczego widzi duchy. Wszystko dlatego, że gdy była mała trafiła do krainy, gdzie żyją duchy i zjadła coś z tamtego świata.
Z czasem przybywa bohaterów i naprawdę ciekawie się zapowiada. Wydaje mi się, że to ten sam twórca co Inuyashy. Niektóre postaci również przypominają te z owego anime.
Mój opis nie jest zbyt dobry, więc lepiej będzie jak obejrzycie pierwszy odcinek.
  

 
 

 



2 komentarze:

  1. Fajnie to opisałaś, a skoro twórca jest ten sam, co w Inuyashy, to na pewno to oglądnę. Rzeczywiście, nawet wygląd postaci jest wręcz identyczny w obu tych anime, a to jeszcze bardziej zachęca mnie do obejrzenia Kyoukai no Rinne. Żę też wcześniej tego nie zauważyłam... Grafika w Inuyashy jest cudna, a ja jeszcze nigdy nie widziałam w żadnym innym anime podobnej, więc będzie się to naprawdę miło oglądało, zwłaszcza, że co chwila będą mi się przypominali bohaterowie Inuyashy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobał ci się opis, bo to jest dość stary post. Obejrzałaś już czy jeszcze nie miałaś okazji? ;)

      Usuń