czwartek, 5 lutego 2015

Saiunkoku Monogatari

Saiunkoku Monogatari opowiada o historii pewnej dziewczyny pochodzącej z zubożałej szlachty - Kou Shuurei. Mieszka tam z ojcem oraz chłopcem, którego przygarnęli. Zostaje proszona o zostanie żoną cesarza w zamian za 500 sztuk złota. Ma go nauczyć jak mądrze władać państwem. Zgadza się, by poprawić finanse rodziny.

Są dwa sezony. Zadziwia mnie to w ile postaci wcieliła się Shureei... Najpierw cesarzowa, potem chłopiec do pomocy, a reszty nie zdradzę XD

Sporo postaci się pojawiło. A historia jest w sumie skomplikowana. Jest sporo prawdy w tym anime, ale bardzo skoloryzowanej. 

  
 

 




1 komentarz:

  1. Uwielbiam to anime! Pamiętam jak z niecierpliwością wyczekiwałam go w TV :D Drugiego sezonu nie obejrzałam, ale to dlatego, że z ciekawości spojrzałam na końcówkę i mnie strasznie rozczarowała. :(

    OdpowiedzUsuń