środa, 25 lutego 2015

Nowy sezon Hiiro no Kakera?

Słyszałam plotki, że będzie 3 sezon Hiiro no Kakera: Soukoku no Kusabi. Nie wiem, czy to prawda, ale widziałam nawet strony, na których o tym pisali. Prawdopodobnie akcja będzie działa się jakiś czas po ostatniej serii i będzie dotyczyła jakiegoś lustra.
Widziałam dwa filmiki, które mogą być openingami, albo czymś takim:

https://www.youtube.com/watch?v=nA-nJQoqnvA 

https://www.youtube.com/watch?v=qAb4ZcCWcXk

Jak dowiem się czegoś więcej to napiszę XD 
 



ps. Ten post jest dość stary. Tak naprawdę chodziło o grę xD Piszę to teraz, by nie wprowadzać was w błąd :) Ale nadal mam nadzieję, że będzie kolejny sezon ;) Ale nie kłamałam mówiąc, że słyszałam plotki, bo serio takie były xD Pod tymi filmikami wszystko było napisane, ale nie doczytałam.

7 komentarzy:

  1. No i jak ? Będzie 3 sezon ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo nie ma. W sumie sporo czasu minęło od pierwszego sezonu, więc szanse robią się coraz mniejsze...

      Usuń
  2. To tylko gra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem... :) To stary post. W którymś nowszym było wyjaśnienie.

      Usuń
  3. To było moje pierwsze anime które świadomie oglądałam i z każdą minutą sie jarałam. Dziś mamy 2018, a ja nadal mam promyczek nadziei, że będzie 3 sezon Hiiro no Kakera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :D To też było jednym z moich pierwszych anime i naprawdę to uwielbiałam. Teraz mam za sobą trochę więcej anime, ale sentyment pozostał ;) Jak widać, też nadal mam taką cichą nadzieję na kolejny sezon ;)

      Usuń
    2. To też jest jedno z moich pierwszych Anime i je uwielbiam. Też mam taki promyczek, a jak zobaczyłam opening s3 to prawie eksplodowałam! Ale jednak odcinków tego sezonu nie ma. Mam nadzieję, że się pojawią :D

      Usuń