niedziela, 15 lutego 2015

Hakuouki - Shinsengumi Kitan

Hakuouki - Shinsengumi Kitan to anime historyczne opowiadające o Yukimurze Chizuru - dziewczynie przebranej za chłopca szukającej ojca. Zaczyna się na tym, że Chizuru gonią źli ludzie, którzy zostają zabici przez jeszcze gorszych... A ich zabijają Shinsengumi.
Chizuru trafia do ich siedziby, a tam rozważają co z nią zrobić. Pierwszy odcinek zapowiada się bardzo dobrze. W opisie dopasowano to do kategorii tragedia... teraz wiem dlaczego.
Istnieje jeszcze drugi sezon, który jest ciągiem dalszym. W sumie połączone je, więc ogląda się je jak jeden sezon.
Wydaje mi się, że najpierw powstał film. Dopiero potem podzielono go na anime i dodano sceny. Albo na odwrót.
Gdy skończyłam drugi sezon, popłakałam się na końcu... W trakcie też się chciało.

Podoba mi się opening. Szczególnie piosenka.

Bardzo polubiłam głównych bohaterów, a oni... Nie będę zdradzać.

1 sezon







2 sezon






W trakcie anime cały czas trwały bitwy i wojny, więc nie nadaje się dla osób, które są wrażliwe na krew.








 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz