niedziela, 17 sierpnia 2014

Fairy Tail i Kamisama Hajimemashita - dla fanów

Oglądaliście już nowe odcinki Fairy Tail? Super, że pojawiły się już smoki XD Czekałam na to! Jednak nie robią na mnie już takiego wrażenia, gdyż przeczytałam całą mangę. Jednak nadal to jest Fairy Tail, więc kocham to! Najnowsze chaptery są po prostu świetne. Od początku czekałam, aż to się wydarzy ☻ Nie chcę dużo podpowiadać, ale na końcu posta zdradzę o co chodzi. Jeśli nie chcecie sobie zdradzać to nie czytajcie do końca XD

 
 

 

Mam jeszcze jedną informację. Dla fanów Kamisama Hajimemashita. Być może będzie drugi sezon. Nie jestem tego pewna, bo nigdzie o tym nie piszą, ale mam dowody. Pierwszy: poprzedni sezon skończył się tak, że niczego nie rozwiązali, a po za tym pojawił się nowy bohater. Drugi: ten screen:

 

 

Sami widzicie. Rok produkcji 2015, a odcinków brak!

W następnym poście napisze o OVIE Kamisama Hajimemashita.

A teraz do Fairy Tail:
Otóż w najnowszym chapterze było takie coś, że walczyli z wrogiem. Zostali zalani przez czarną wodę (zatrutą), w której umiera się w ciągu 5 minut. No i wszyscy już tam mdleli, gdy...
Wypływa Levi i oddaje swoje ostatnie powietrze Gajeelowi poprzez pocałunek.

 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz