środa, 19 kwietnia 2017

Mój pierwszy filmik :D

Ostatnio oglądałam dużo cracków i takie tam filmiki anime i naszła mnie ochota na zrobienie własnego. Nie jest może jakieś bardzo genialne, ale dopiero się uczę (wczoraj pierwszy raz zobaczyłam jak się używa takiego programu). Tutaj macie linka:


Oglądalność nie powala, ale trudno się czegoś spodziewać, skoro nawet nikt do niego nie dojdzie w wyszukiwarce ;) Obecnie pracuję nad crackiem i mam nadzieję, że chociaż ktoś się na nim zaśmieje...

Mam nadzieję, że uzyskam przynajmniej... 50 wyświetleń? Byłoby miło xD A jak nie to trudno, bo samo tworzenie tego daje dużo frajdy.

2 komentarze:

  1. T_T
    A ja miałam pomysła na takiego fajnego cracka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to ma do rzeczy? :D Zanim nauczę się dawać inny obraz i inną muzykę to już dawno go zrobisz :p

      Usuń