poniedziałek, 3 października 2016

Polska w anime

Właśnie znalazłam dość interesujący filmik o polskich akcentach w anime. Przyznam, że sporo jest tego :) Aby nie udawać, że sama to znalazłam, wstawiam linka do filmików oraz artykułu, na którym były wzorowane:




O niektórych rzeczach wspominałam już w poprzednich postach, ale o wielu nie miałam pojęcia. Co prawda czasami pokazywano Polskę w dość opaczny sposób (szczególnie w Boku no Chopin). Chłopcy i dziewczęta! Czy wiedzieliście, że na znak przyjaźni z tą samą płcią, całujemy się w usta? ^.^ To by u nas chyba nie przeszło... Kojarzy mi się, że gdzieś tak jest, ale nie pamiętam gdzie. No może dziewczyny jeszcze by na to przystały, ale podejrzewam, że chłopcy prędzej by umarli niż pocałowali swojego kolegę (zwłaszcza nastolatkowie). 
W jednym anime był nawet nasz koszyk narodowy! A w wielu mowa o polskim spirytusie, który ponoć jest najmocniejszym trunkiem na świecie.
Przyznam, że niektóre z tych anime miałam już wcześniej obejrzeć, lecz teraz zabiorę się za nie z większą przyjemnością.
To chyba będzie na tyle. Chciałam się z wami jedynie podzielić nowymi informacjami.

A i jeszcze coś! Doszły mnie słuchy, że w styczniu 2017 będzie drugi sezon Ao no exorcist! Jestem ciekawa co nowego nam pokażą i czy będzie to zgodne z mangą.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz