poniedziałek, 3 października 2016

Bitter Virgin

Już jakiś czas temu przeczytałam mangę, która bardzo mi się podobała. Ostatnio udało mi się ją znaleźć, bo zapomniałam tytułu. Bitter Virgin. Manga opowiada o Suwie Daisuke, w którym podkochują się wszystkie dziewczyny, a on sam lubi się z nimi wszystkimi spotykać. Jego uwagę zwraca pewna dziewczyna -
Aikawa Hinako. Łatwo zauważyć, że unika rozmów z chłopcami, a kontakt fizyczny jest praktycznie niemożliwy. Za każdym razem, gdy któryś się do niej zbliża, odskakuje jak wystraszona sarenka. Pewnego dnia Suwa znajduje się w kościele, o którym mówią, że straszy w nim duch panny młodej z nożem do ciasta (specjalnie wybrał to miejsce, by uciec przed dwoma dziewczynami). Gdy sobie tak leżał na podłodze, do środka weszła Hinako. Z niewiadomych powodów, schował się w konfesjonale. Dziewczyna zorientowała się, że ktoś tam jest, lecz on oznajmił, że jest księdzem. Mimo że nie była chrześcijanką, postanowiła się wyspowiadać:
" Kiedy byłam w gimnazjum, byłam molestowana seksualnie przez mojego ojczyma. Zaszłam w ciążę, a później miałam aborcję. Mimo to moja matka odmówiła mi pomocy, a mój ojczym nadal mnie krzywdził. Znów zaszłam w ciążę. A rok temu tego dnia urodziłam synka i oddałam go do adopcji [...]".
Oczywiście chłopak nie wiedział jak się zachować, więc powiedział jedynie, że ma wsparcie u Boga. Od tego momentu zaczął ją inaczej traktować. Nawet zaczął ją lubić w inny sposób.
Manga ma 4 tomy i 32 rozdziały. Naprawdę warto ją przeczytać, gdyż to bardzo poruszająca lektura. Podobało mi się przedstawienie punktu widzenia kilku postaci.


Znalezione obrazy dla zapytania Bitter virgin 

Znalezione obrazy dla zapytania Bitter virgin 

Nie życzę nikomu takich przeżyć. To okrutne, że ktoś może tak potraktować innego człowieka. Nie ważne kim by był.

 


4 komentarze:

  1. Zaraz... To ona oddała do aborcji urodzone dziecko? CO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała dwoje dzieci... -.- Zarbosy...

      Usuń
    2. "A rok temu tego dnia urodziłam synka i oddałam go do aborcji"
      Chodzi mi o to zdanie.

      Usuń
    3. Ok, ok... mała literówka :p

      Usuń