sobota, 12 grudnia 2015

Lolirock - podobieństwo do Sailor Moon

Ostatnio, gdy przeglądałam kanały w telewizji, natknęłam się na bajkę. Było to Lolirock - kreskówka o trzech dziewczynach - piosenkarkach walczących ze złem (tak w skrócie). Miałam okazję zobaczyć jeden fragment - przemianę bohaterek z normalnych licealistek na "super bohaterki". Łudząco przypominała sławną kilkuminutową metamorfozę Wojowniczek o Miłość i Sprawiedliwość. Czemu tak myślę? Od 6 roku życia oglądałam transformację Sailor Moon. Miałam okazję przeanalizować wszystkie ich ruchy, kolorystykę i muzykę w tle. Postaci z Lolirock wykonywały łudząco podobną choreografię i pozy.

 






































  








Transformacje Sailor Moon
Transformacje Sailorek 
Transformacje Lolirock 

Taka informacja... Osobiście wolę Sailor Moon. Chociaż w Lolirock wykonywały bardziej naturalne pozy. W Czarodziejce z Księżyca, podczas przemianie robiły szpagaty, a w walce nie potrafiły wystarczająco się wygiąć, by uniknąć ciosu... ;P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz