piątek, 29 maja 2015

Tsumiko, Sashimi i inne rysunki

Na co dzień dużo rysuję, głównie mangowe postaci. Od czasu do czasu będę wstawiała jakieś swoje prace, które nie zawsze są ładne i często niedokolorowane. Niektóre to wytwory mojej wyobraźni.

Na początek praca z dedykacją dla mojej Sashi:


Teraz coś dla fanów Shugo Chara:



Pamiętam jak rysowałam je po nocy zaraz po obejrzeniu pierwszego sezonu. Nie wiem dlaczego, ale jakoś lubię patrzeć na Amu z drugiego obrazka. Wyjątkowo mi się udała ^.^

Nie do końca wiem kogo przedstawia ten obrazek. Narysowałam jakąś postać i nie wiem kogo miała przedstawiać. Wygląd pasuje do wielu bohaterów... 


A to typowa bohaterka jednego z moich opowiadań. Zauważyłam, że mam tendencję do wymyślania nowych postaci i w większości są na wzór Tsumiko... Trochę jakby moja inna strona ;P









 

1 komentarz: