wtorek, 31 marca 2015

Shugo Chara

Wszystkie dzieci mają w sobie jajka, jajka naszych serc. Nasze prawdziwe „JA”, dotychczas ukryte…

Tymi słowami zaczęła się nasza historia. Hinamori Amu niedawno przeniosła się do nowej szkoły (5 klasa podstawówki). Wszyscy uważają ją za buntowniczkę, jak to określili - cool and spicy. O dziwo jest dziewczyną przez wszystkich podziwianą i lubianą. Tak naprawdę to tylko maska. W rzeczywistości, Amu to nieśmiała dziewczynka, która chce być słodka i urocza jak jej rówieśniczki.
Z tego właśnie pragnienia narodziły się jej trzy jajka, czyli Shugo Chary (jajka serc). Amu nie ma pojęcia skąd w jej łóżku wzięły się trzy kolorowe pisanki.
Akcja przenosi się do szkoły. Tam czymś na kształt samorządu uczniowskiego są strażnicy. Tego dnia natykają się na Amu i widzą, że ma trzy jajka serc.
Już mówię o co chodzi z tymi jajkami. Po jakimś czasie powinny z nich narodzić się Shugo Chary. Są to takie małe istotki widziane jedynie przez właścicieli jajek serca, dzieci i zwierzęta, prawdziwe ja danej osoby. W skład strażników wchodzą osoby z Shugo Charami. Ich prawdziwym celem jest zdobycie Embrionu. Co to jest, dowiecie się, gdy obejrzycie.
Dlatego Amu (trochę na siłę) zostaje wciągnięta do Guardians.
Oczywiście muszą też być wrogowie, a w tym wypadku - organizacja Easter. 
Wplątano jeszcze wątek z Humpty Lock, czyli kłódką, którą w pierwszym odcinku dostaje Amu. Sęk w tym, że Ikuto (zły bohater) ma klucz, który otwiera ten zamek...
Shugo Chara ma 3 sezony, w tym pierwsze dwa po 51 odcinków. Trochę mnie to zniechęciło, ale teraz wciągnęłam się. Jestem już w połowie 2 i nadal nie rozwikłano zagadki Humpty Lock :(
W sumie mi się to anime podoba, ale jest dość przesłodzone, więc osobom wolącym jakąś ambitniejszą fabułę raczej się nie spodoba.

Teraz tak sobie myślę, że mam słabość do bohaterów z kocimi lub lisimi uszami. Zazwyczaj są oni moimi ulubionymi bohaterami w serii. W tym wypadku padło na Ikuto. On jest świetny! Sytuacje z nim i Amu są najlepsze.


Tu są główni bohaterowie z pierwszych dwóch serii. Skład się trochę zmieniał w trakcie.



Akcja w drugim sezonie robi się trochę dojrzalsza. Pojawiają się nawet pierwsze poważniejsze problemy.

 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz