sobota, 5 listopada 2016

Słodki flirt - gra otome

Słodki flirt to gra produkcji francuskiej na wzór japońskich gier otome. Jesteś w niej bohaterką o dowolnym imieniu, która przeniosła się do nowego liceum Słodki Amoris. Akcję podzielono na odcinki. W każdym spotykasz różnych uczniów, nauczycieli i prowadzisz z nimi konwersacje (musisz też wykonywać zadania). W zależności jakie odpowiedzi wybierasz, twój lovometr rośnie lub obniża się (poziom lubienia ze strony tej postaci). Jest w niej kilku chłopaków i możesz sobie przebierać ;P Chwilowo jest chyba 10 - Nataniel, Kastiel, Lysander, Alexy, Armin, Kentin ("podstawowi"), Dake, Leo, Jade, Dajan (epizodyczni). 
W tej grze dużym atutem jest garderoba. A jeszcze bardziej ubrania z eventów (specjalne wydarzenia jak Boże Narodzenie). Można też sobie pograć w gierki, podczas których powinno się trochę zarobić... To zależy trochę od szczęścia. Ogólnie za każdym logowaniem dostaje się coś. Jedną z rzeczy, które mogą zniechęcić to mus kupienia drogiego zestawu podczas niektórych odcinków (wtedy przez kilka dni trzeba oszczędzać i nie można kontynuować odcinka). Warto logować się codziennie (bez "grania"), by właśnie automatycznie zdobywać. Obecnie mam dwa konta i na każdym spory zarobek, więc już się nie martwię tymi utrudnieniami. 
Czasami denerwuje mnie ubogość wyboru swoich wypowiedzi. No i często trzeba w internecie szukać co się stanie jak wybierzesz tą a nie inną. 
Co do wyglądu. Początkowo ma się do wyboru trzy fryzury w różnych kolorach. Można też zmienić trochę rysy twarzy. Smutne jest też to, że fryzur nie ma w sklepie i można je zdobyć chyba tylko podczas eventów. Ale że mam już trochę swoje konta, są też i włosy ;P 
Moje pierwsze konto to Tsunari i mam je od 7 sierpnia 2015. Posiadam też dużo ubrań i często dziwnie je łączę, więc jak zajrzycie na mój profil to się nie przestraszcie :) Oto moje najczęstsze kombinacje:

Ostrzegałam ;P

Mam też drugie konto do "drugiego chłopaka" - tsulani. Zapomniałam wielkiej litery i teraz nie da się tego zmienić...
Na tym koncie mam bardzo podobny styl. Pokażę więc takie, które u Tsunari są niekompletne lub nie zostały kupione:


Mam też fajną kosę, ale bez odpowiedniego stroju... No a to konto mam od 8 grudnia 2015.
Możecie mnie zapraszać jak macie konta, bo ja mam tylko jednego przyjaciela... siebie ^.^ No właśnie... Ogólnie nawet polecam. Miło się gra. Chłopcy są naprawdę uroczy :>



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhSF6Ag8FdPsaez2mTWkkY458aZb_K68dG1wpz8wDcAqc02jFPFzGlpbm2FTNJlv0i1Bcw6qMBEGXHVNb905I0iBUpys74loCs8iq4Gs5C0qzf7L3_9sj3iBLCsk50h9qVxGKhLoIj48vZK/s1600/lolpl.png

Uroczym elementem też są ilustracje, które można odblokować albo nie (zależy jak potoczą się twoje rozmowy). Oto kilka INTERESUJĄCYCH ;p

http://vignette2.wikia.nocookie.net/slodkiflirt/images/0/0a/18Kas-longpurple-yellow.jpeg/revision/latest?cb=20130507203805&path-prefix=pl 
Ten obrazek jest dość zastanawiający...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjVZSFGBAnlNS2MUVVNsnzBMcglxhN5P-WpLeVZZGmVNyuNEaw316kNdOxDFjf80SSbrHWEPL55sZHjKcSF31IltaMhJ6TltxQLXBeA2B841r1PbVwU4jeC2FtNgwj4VgFXM7mf1pIz1Dk1/s1600/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582ux.png 
Te też są... :p

Powiem, że ilustracje jeszcze bardziej zachęcają do tej gry... ;p

https://i.ytimg.com/vi/CQ4O-bYrgg8/hqdefault.jpg 
Hm... Ciekawe odcinki się zapowiadają...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEghdTzOomM6U3A6toEfuY4RvAzJV6XpcanrUy0wikUB9N2Bwi6BEmPeNuT4rn3dKsX7JgKGLATRfFHn-mMbNjFOLmm8jmEKptT_4NNZL9Xt7pQ85ItqWidGGIn3lpnmzLf9vS_Pq7kxIf-Z/s1600/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582uxx.png 
O... Niektóre są ze specjalnych (o ile nie wszystkie).

To tyle na razie. Pewnie będzie więcej postów ze Słodkiego flirtu.

  

2 komentarze: