sobota, 24 stycznia 2015

Inuyasha Kanketsu-hen

Jak się okazało Inuyasha nie jest tylko 167 odcinkowym anime, ale posiada również cztery filmy i chyba 26 odcinkowy drugi sezon. 
Nie wierzę, że mi się udało, ale skończyłam 1 sezon i obejrzałam filmy. Zabieram się za drugi sezon Kanketsu-hen. Czekam na koniec, bo wiem co się będzie działo. Trochę poczytałam spoilerów :P. Myślę, że będzie świetny.
Nie chcę wam zdradzać, ale prawdopodobnie będzie duży wątek z Rin, coś z Kikiyo, o Sango i Houshi no i najpewniej Kagome i Inuyashy XD
Ogólnie to ja chyba najbardziej lubię Sessohomaru i Rin. No i Kirarę.

 

Ponoć w tym sezonie jest lepsza grafika i muzyka.

 

Będą dzieciaczki. Kilka osób umrze. Ktoś ożyję. Ale tego wam nie powiem. Sami zobaczycie... jak dotrwacie XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz