wtorek, 4 listopada 2014

Spirited Away

Pamiętam tę bajkę z dzieciństwa. Często leciała w wakacje, a ja zawsze oglądałam z siostrą. Pamiętałam z tego tylko, że rodzice głównej bohaterki zamienili się w świnie, że było coś o takiej czarownicy i smoku oraz wielkie dziecko. Długi okres szukałam tego... Aż ostatnio na facebooku moja koleżanka go poleciła i przypomniałam sobie. Spirited Away.
Jest to film pełnometrażowy opowiadający o dziesięcioletniej Chihiro, która z rodzicami przeprowadziła się do innego miasta. PO drodze trafili na ślepy zaułek. Było to wąskie przejście w murze. Wbrew dziewczynce, rodzice weszli. Okazało się, że po drugiej stronie jest łąka, tory i... miasto. Opuszczone miasto. Było tam jedzenie, więc dorośli je zjedli... W tym czasie Chihiro spotkała chłopka, który kazał jej uciekać.

 

 

 

 

 

 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz