poniedziałek, 30 czerwca 2014

Fairy Tail -mój mały świat *

Fairy Tail... Kocham to anime! Jestem dosyć twórczą dziewczyną. Piszę własne książki, tworzę mangi, wymyślam nowe postaci... Postanowiłam stworzyć swoją postać w Fairy Tail. Wymyśliłam własną historię XD
Przekształciłam w myślach Fairy Tail tak, by pasowało do moich wyobrażeń. Nie mam zdjęcia mojej postaci, ale pokarzę ją jak mniej więcej wygląda w różnych kreatorach:

 

Moja postać nazywa się Tsumiko Ashi (Tsumi).

wiek: 17 lat
data urodzenia: 22 maja 771
znak zodiaku: bliźnięta (Gemini)
rodzeństwo: siostra bliźniaczka Sashimi (urodziła się 23maja - kilka sekund po północy)
rodzice: mama - Hiyorin, tata - Tomoe

Hiyorin: brązowe, długie włosy, fioletowe szare oczy; magia -  księżniczka ze świata dusz (zamiana w ducha, latanie, leczenie); do Fairy Tail trafiła w wieku 18 lat; dwa lata potem poznała Tomoe i nie pokazywała się przez kilka lat; wróciła jako żona w ciąży

Tomoe: białe, długie włosy, czarne oczy, białe uszy i ogon; magia - lisi ogień (magia kitsune); nie należy do Fairy Tail

zwierzę: kotka Luna
moc: magia wyobraźni
wygląd: długie, brązowe fale, często zaczesywane w dwa warkocze, szare oczy, dość jasna skóra, tatuaż na prawym ramieniu (podwójna gwiazda), wysoka, szczupła; nosi spinkę w krztałcie gwiazdy, kolczyki gwiazdy i fioletowe branzolety; fioletowa sukienka przed kolanko, grafitowe rajstopy, szare buty (jak na zdjęciu); znak Fairy Tail - fioletowy na prawej ręce; umie zamieniać się w kitsune, lecz nie posiada żadnych mocy, ma wtedy czarne uszy i ogon;
cechy: odpowiedzialna, zabawna, dobra, miła, przyjacielska, marzycielka, czasami zapominalska:
uzdolnienia: kulinarne, plastyczne, polonistyczne
antyuzdolnienia: nie umie śpiewać, nie umie cicho chodzić (wtedy używa magii)
boi się: bólu (złamanie kości, tortury)
lubi: kolor fioletowy, konie, naleśniki i owoce, gwiazdy, rysować, piec ciasta, pomagać, pisać i czytać powieści:
nie lubi: robaków, groszku, [racować w dużej grupie (prace zespołowe);

FAIRY TAIL:
grupa: Sashimi Ashi, potem Honulutu i Crystalica Silver (Crystal)
przyjaciele: Lucy, Wendy, Levi, Natsu
wrogowie(nie lubi): Lisanna
przyjaciele(duchy): Loke(leo), gemini, aries

MIESZKANIE:

mieszka(położenie): Fiore, wzgórze z widokiem na morze
mieszka(z kim): Sashimi Ashi

Tsumiko tak dobrze zna Sashimi, że wie co myśli. Umie przewidzieć jej ruchy.

UWAGA! WSZYSTKIE POSTY Z * SĄ ZE SOBĄ POWIĄZANE!

W następnych postach opiszę moją historię oraz postaci Sashimi, Honulutu, Crystalicy oraz innych XD

Bloggerowa Paulina


 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz